17 Aralık 2012 Pazartesi

AMANIN KPOP - Her İşin Cıvkını Çıkarmak


Her haltın anketi olur mu diye hiç düşündünüz mü ?
Sizi bilmem ama bir K-Pop fanı bunu düşünebilir.
Koreliler bu durumun cıvkını çıkardılar (tabi sadece Koreliler değil).Hani bazen bunları düzenleyen adamlara ''Gidin abicim,adam gibi işlerle ilgilenin'' diyip,onları gereksiz anketler yapma işinden uzaklaştırmak istemiyor değilim.

Hayır,anket yapımının karşısında değilim sadece ''K-Pop idolleri arasında en iyi koca,en iyi karı (pardon eş) kim olur ? siz hangi idolün (afedersiniz) kıçını,başını beğeniyorsunuz ? Hangi idolün köpeği daha güzel?'' gibi bariz salakça bulduğum 'Her b.kun anketide olur mu ?' dediğim türde anketler olmasını istemiyorum.
Ayrıca bazı anketlerin ciddi ciddi fan savaşlarına yol açıp,insanların psikolojilerini bozduğu için (dalga geçmiyorum,gerçekten bozulan insanlara çok rastladım,oy verip grubunu 1. yapmak için pc başında çıldıranları yada diğer rakip grubun fanlarıyla laf dalaşlarına girenleri  filan) bu tür anketlerin ya profesyonel kişiler tarafından yapılmasını yada hiç yapılmamasını  istiyorum.

Şaka maka değil ama abiciğim anket programı bile açmış bu adamlar ya :D Bknz: Weekly İdol.
Seviyorum aslında bu programı,komik oluyor ve idollere sormaları da hoşuma gidiyor.Ama yinede bu bile anketlerin Kore kültüründe ne denli önemli bir yer aldığını gösterir kanımca.

Kısaca Türkiye'de anketçilik yaparsanız aç kalırsınız ama Kore'de para para demezsiniz.Ne dersiniz bende bilmiyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder