16 Aralık 2012 Pazar

AMANIN KPOP - 21 Sadece Bir Rakam Değil

Başlığı okuyunca aklınıza matematiksel yada tarihsel  konulardan  bahsedeceğim gelebilir.
Lafı uzatmaya gerek yok,bahsedeceğim konu;
21. yüzyılın eni: 2NE1 !



Bu kızlar bir harika dostum.YG papanın elinden çıkan son model görkemli araba gibiler.Sizlere onları zevkle anlatmadan önce şarkılarını kesinlikle dinlemenizi tavsiye ediyorum.Özellikle I'm The Best'i.


Şimdi bu kızları farklı kılan şeyler nelerdir ilk önce bunları bir sıralayalım;
- K-Pop müziğinde onların tarzında müzik yapan bir kız grubu daha yok.
- Onları dinlerken kendinizi disko'da yada sokağın ortasında çoşuyormuş gibi hissedebiliyorsunuz.
- Diğer hiçbir kız grubunda olmayan bir özellikleri var: ''HAVALILAR!''. Wow very cool that girls ;)
- Giyim tarzları kendilerine has,öyleki baya taklitçileri var bu konuda :D
- Hepsinin sesini ful net ayırabilirsiniz,zaten 4 kişiler abi gereksiz diyebileceğiniz tek bir üyesi bile yok.
- K-Pop'un rap kraliçesi CL'e sahip ki bu bile tüm maddelere bedel.
- UGLY şarkısı ve klibi !.Neden bu farklı kılıyor diyebilirsiniz.Açıkçası pek isyancı biri değilim ama ne zaman o klibi izlesem sokağa çıkıp duvarara spreyle isyan yazıları yazasım geliyor. (Yaşasın anarşisizm :D)


Şüphesiz 2NE1'ı farklı kılan 100 neden bulunabilir bu yüzden bu maddeler böyle uzar gider.
Hala şarkılarını dinlemediyseniz,şimdi gerçekten açın dinleyin zira beni böyle daha iyi anlarsınız.

Gel gelelim başka bir konuya;
Bu kızlara duygusal olarak hayran olmamıştım.Zönk bu ne lan o kadar övdün övdün şimdi ne diyorsun ? diyor olabilirsiniz,okumaya devam ;)
Duygusallıktan kastım tamamiyle fizik ve kişiliktir efendim.Kabul etmek lazım bu kızlardan çok daha güzel kızlar var K-Pop dünyasında.Fiziksel güzelliğinde kendine göre bir ayrıcalığı vardır,bu inkar edilemez ve kız olsam dahi bu durum beni bile etkiliyor.

Kişiliklere sıra gelince; 2NE1'ın nasıl bir karakteri var pek bilmiyorum ama diğer gruplardan daha fazla  (sahte) samimiler diyemeyeceğim çünkü gerçekten öz kardeşlermiş gibi davranan 'biz mükemmel derecede iyi anlaşıyoruz,birbirimiz için canımızı veririz' imajında olup fanların gözünü iyiden iyiye boyayan grup çok var.Aslında 2NE1 bu konuda taktir ettiğim bir grup.Her ne kadar K-Pop'ta en içi dışı bir grup olarak görmesemde,bu 'arkadaşız' işini fazla abartıp 'Biz en iyi anlaşan grubuz,biz asla tartışmayız' gibi bir maskenin altına saklanıp göz boyadıklarını düşünmüyorum,aksine arkadaşlık ilişkilerini çok seviyeli (kaliteli) ve olması gereken (normal) düzeyde olduğunu düşünüyorum.Kişilik ayrıca benim için o gruba destek vermem açısından da önemli çünkü benim için özel olmayan bir grubun albümünü zartını zurtunu niye satın alayım ?.Özel olması için grubun üyelerinin aralarındaki ilişkide çok önemli bir yer tutar haliyle.2NE1'ın kişiliklerini çok iyi bilmesemde (bu muhtemelen daha çok müzikleriyle ilgilendiğim içindir) NOLZA DVD'sini almaya can atan biriyim.

Müzik kişisel zevktir ve eğer müziğin evrenselliği diye bir tanımı varsa,bence bu tanım '2NE1'dır.Son olarak tüm okuyuculara 'Müzik Durmasın!' 2NE1 dinleyin diyip gidiyorum.


2NE1 is THE BEST Group in the world !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder